می تواند به طور طبیعی بیماری کلیه را کند کند

جمعه 16 تير 1396
ن : lafee

می تواند به طور طبیعی بیماری کلیه را کند کند

شکستگی کلیه یک نوع بیماری پیشرونده کلیه است و به بیماری کلیوی نهایی بدون مداخله مؤثر پیشرفت می کند. به این ترتیب، بیماران مشتاق می دانند که می تواند به طور طبیعی باعث کاهش سرعت کلیه شود؟

در پرونده پزشکی غرب، دیالیز و پیوند کلیه هنوز جریان اصلی برای درمان بیماریهای کلیه است. اگرچه آنها اثرات سریع را برای کمک به بیماران از علائم مسمومیت کم می کنند، اما به راحتی می تواند عود کند. علاوه بر این، بیماران اغلب در معرض خطر بالایی برای تجربه عفونت های مختلف هستند.

در چین، بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ بیماران را برای درمان بیماری های کلیوی درمان می کند. علاوه بر این، این درمان ها عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران را کاهش می دهد بیماری، مهمتر از همه، این درمان ها هدف در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه.

علت پیشروی اینکه چرا درمان کلیه توسط سایر روش های دیگر تضعیف نمی شود این است که تعداد زیادی از سموم و زباله های ذخیره شده در خون نمی توانند از بدن خارج شوند. علاوه بر این، سموم و زباله های ذخیره شده در خون نمی توانند از کلیه خارج شوند.

بر اساس این هدف، درمان با سم زدایی با تعدادی از داروهای گیاهی برای پاک کردن سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور مداوم اعمال می شود.

علاوه بر این، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود کلیه های بیمار با گسترش عروق خونی، ارتقاء التهاب گردش خون و انعقاد خون در خون، تهیه خون مناسب، اکسیژن و تغذیه درون کلیه استفاده می شود.

حمام دارویی یک برنامه خارجی است که در آن مقدار زیادی از داروهای گیاهی به پودر تصفیه شده است و سپس پودر به آب فرو ریخته می شود و سپس شما باید بدن خود را به مدت 40-50 دقیقه در آب غوطه ور کنید. در طول فرآیند این درمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم درون کلیه تحویل شود.

با کمک این درمان، پیشرفت نارسایی کلیه می تواند کاهش یابد و سپس شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کنید. اگر به این درمان علاقه مند هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس
 kidneyfailurecn@hotmail.com ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/182.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند به طور طبیعی بیماری کلیه را کند کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.